Klantvoorwaarden 2019-11-16T12:31:25+00:00

Wij hanteren graag een open en transparante communicatie met onze klanten.

Daarom hebben wij de volgende voorwaarden opgesteld.

  • Indien je een afspraak wilt verzetten of annuleren, vragen wij je dit tenminste 24 uur van te voren te doen. I.v.m. met de gereserveerde tijd zijn wij genoodzaakt kosten in rekening te brengen.
  • Vergeet jij je afspraak, dan zijn wij genoodzaakt hiervoor kosten in rekening te brengen.
  • Bij te laat komen zullen wij indien nodig de behandeling inkorten.
  • Indien je meer dan 15 minuten te laat bent, kunnen wij besluiten de behandeling te annuleren.
  • Voorsteldata op aanvraag van jou worden 24h beschikbaar gehouden. Indien wij binnen deze tijd geen reactie of bevestiging hebben ontvangen, vervalt de optie.
  • Bij een bestelling van € 100.00 euro en hoger vragen wij jou vooraf het volledige bedrag te betalen. Na ontvangst van de betaling, worden de producten besteld.
  • Wij nemen geen producten terug, mits deze beschadigd of kapot zijn direct na aanschaf. Wij vragen jou het defect aan het product binnen 14 dagen te melden.
  • Bij het afnemen van een kuur vragen wij jou het volledige bedrag direct te betalen en alle afspraken direct te plannen. Een kuur kan niet onderbroken worden. Bij het voortijdig afbreken van een kuur, geven wij geen geld terug. Mits hierover afspraken zijn gemaakt of dit in overeenstemming met MooiPuur is besloten.
  • Bij ontevredenheid over een product of behandeling geven wij geen geld terug, maar zullen samen met jou een passende oplossing zoeken.
  • Bij klachten of huidreacties vragen wij jou contact met ons op te nemen via e-mail, telefoon, messenger of whats-app. Op deze manier kunnen wij jou helpen en zoeken naar een passende oplossing.